La Fiscalia demana dos anys de presó a un home acusat de quedar-se amb 90.000 euros d'una empresa que volia adquirir un pis en una subhasta.
Segons l'escrit del ministeri públic, l'entitat li va atorgar poders a l'acusat per participar en la subhasta però un cop acabada, l'home, J. S. G., de nacionalitat espanyola i veí de Lleida, va anar al jutjat per retirar els diners i se'ls va quedar.
La Fiscalia demana que se'l condemni per un delicte d'estafa o, alternativament, per un delicte d'apropiació indeguda. Els fets van passar al gener de 2012 i el judici es farà l'1 de juliol a l'Audiència de Lleida.
Demanen dos anys a un home per quedar-se 90.000€ d'una empresa
Els fets van passar el 2012 i el judici es farà l'1 de juliol a l'Audiència de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juny de 2021 a les 17:03
Et pot interessar
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu