La fiscalia demana dos anys i mig de presó per a un jove acusat d'agredir un altre durant la revetlla de Sant Joan de 2013 a Alcarràs (Segrià). Segons el denunciant i altres testimonis, l'acusat va colpejar la víctima intencionadament amb una cadira. L'acusat però, assegura que no va ser ell i que l'únic que va fer va ser separar un grup de joves que s'estaven barallant. Un dels testimonis, amic de l'acusat, ha declarat durant el judici que ha tingut lloc aquest divendres al jutjat penal 2 de Lleida, que va ser ell qui va llençar una cadira a l'aire però que no sabia que aquesta havia impactat contra el denunciant.
La fiscalia no el creu i considera que s'està autoinculpant perquè l'acusat té antecedents penals i és amic seu. L'acusat ha declarat que cap a les sis de la matinada es va iniciar una baralla i que "volaven cadires". Assegura, però, que ell no va llençar cap cadira i que no va colpejar ningú. "Jo no he de perquè carregar amb la culpa d'una cosa que ha fet un altre", ha dit en el seu torn d'última paraula, en resposta a l'autoinculpació que ha fet un amic seu que ha declarat com a testimoni.
Aquest testimoni però, ha explicat que l'acusat no estava dins la sala on es va iniciar la baralla sinó a fora perquè quatre nois l'estaven pegant, una versió que contradiu el que ha explicat el mateix acusat, ha dit el fiscal. El ministeri públic no es creu ni a un ni a l'altre perquè considera que les seves explicacions són inversemblants i contradictòries. En canvi, defensa que les declaracions dels testimonis que asseguren que l'acusat va agredir amb una cadira la víctima coincideixen i demana que s'imposi a l'acusat dos anys i mig de presó per un delicte de lesions.
La defensa, en canvi, considera que les declaracions de tots els testimonis són confuses perquè "són joves i anaven beguts". "Hi ha molts dubtes i una autoinculpació" i per tant demana que prevalgui la presumpció d'innocència i sol·licita l'absolució del seu client.
Demanen dos anys i mig de presó per un jove acusat d'agredir un altre durant el Sant Joan de 2013 a Alcarràs
Societat
Un testimoni s'autoinculpa assegurant que va ser ell qui va llençar una cadira que va impactar casualment contra el denunciant
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos La conductora del bus accidentat a Lleida dona negatiu a les proves d'alcoholèmia i drogues Redacció
-
Successos El xoc d’un autocar contra la Diputació de Lleida deixa 44 ferits, cinc molt greus Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els afectats de l’incendi de Torrefeta reclamen agilitat per reduir el risc de foc al camp Redacció
Publicat el
23 d’octubre de 2015 a
les 16:03
Et pot interessar
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
-
Societat
Una quarantena d’empreses lleidatanes deuen més de 50 milions a Hisenda
-
Societat Doctor Prats encapçalarà el cartell de l’Aquelarre de Cervera
-
Societat
El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa
-
Societat L’incendi de la Llitera ja és el pitjor de l’any a la península
