La fiscalia demana 1 any i 10 mesos de presó i 5 anys i mig de retirada de carnet per un conductor que presumptament va provocar un accident a la N-230, al Pont de Suert, després d'avançar 3 vehicles alhora. Els fets van tenir lloc el 25 de febrer de 2011 al quilòmetre 127,2 cap a les 22h. El judici ha tingut lloc aquest dimarts al jutjat penal 1 de Lleida tot i que continuarà el 24 de novembre amb les declaracions d'un Mosso d'Esquadra i dos pèrits forenses. Segons la fiscalia, l'acusat hauria comès un delicte de lesions per imprudència i contra la seguretat del trànsit ja que va obligar un conductor, de 26 anys, que circulava en direcció contrària a sortir de la via per evitar un xoc frontal.
L'acusat, que viatjava de Barcelona a Vielha amb un jaguar propietat de la seva mare, ha negat al judici que aquell dia conduís a una velocitat més alta de la permesa ni que fes cap maniobra brusca ni fora del normal. "Va ser un viatge normal cap a Vielha". No ha reconegut per tant haver causat cap accident ni haver-ne vist cap així com tampoc haver avançat 3 vehicles alhora. "Quan em van parar els Mossos a Vielha i em van dir que havia provocat un accident, jo no entenia res", ha declarat.
Els Mossos van aturar l'acusat i un altre jaguar on viatjava una parella en un control que van muntar a Vielha després que un dels testimonis de l'accident donés la descripció del vehicle que presumptament havia provocat l'accident. Aquest testimoni ha explicat al judici que va veure clarament com un cotxe s'acostava a una velocitat "altíssima" i avançava la filera de cotxes que tenia al davant (el testimoni era l'últim de quatre vehicles).
"Va començar a avançar i quan anava pel segon va aparèixer un cotxe en direcció contrària. Llavors, en comptes d'avortar i col·locar-se entre el primer i el segon cotxe de la filera, va accelerar encara més", ha explicat. "Era un jaguar, de color fosc i amb la B de Barcelona a la matrícula".
Demanen presó per provocar un accident a Pont de Suert
Societat
L'home va avançar tres cotxes alhora i un jove va xocar contra les tanques
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat El Govern vol frenar la pèrdua de superfície d’horta amb un pla per modernitzar el sector ACN
-
Societat Dos mesos esperant el tren: el robatori de coure desconnecta les Garrigues Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els tècnics de la Paeria de Balaguer qüestionen la instal·lació d’ombra del Mercadal Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
04 de novembre de 2014 a
les 17:53
Actualitzat el
04 de novembre de 2014 a les
22:15
Et pot interessar
-
Societat
Les exportacions lleidatanes cauen un 5,3% el juliol fins als 354,2 milions d'euros
-
Societat La fiscalia demana 25 anys de presó als acusats de cremar un furgó de la Urbana en una manifestació proHasel
-
Societat
Lleida; menys delictes i més sensació d’inseguretat
-
Societat
Lleida estrena bitllets combinats d’AVE i autobús per viatjar al sud d’Andalusia
-
Societat
L'aturada del projecte del tramvia posa en escac el govern de Balaguer
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
