La Fiscalia demana sis anys de presó per una dona acusada d’un delicte agreujat continuat d’apropiació indeguda i un delicte d’administració deslleial en haver-se quedat presumptament 95.224 euros de la seva mare, que vivia en geriàtric d’Alcarràs. La dona tenia les capacitats cognitives i volitives alterades. També se sol·licita que se l’imposi una multa de 3.960 euros. El judici se celebrarà el proper dimecres dia 23 a l’Audiència de Lleida.
En un any, del 2017 al 2018 l’home es va quedar amb 8.974 euros corresponents a les quotes que s’havien d’abonar al centre on es trobava la dona. Així mateix, des del 15 de desembre de 2015 fins al 20 d’abril de 2017 l’acusada, juntament amb el seu germà, va vendre quatre immobles que es trobaven a Lleida i li havia d’abonar a la seva mare la meitat de venda, però no ho va fer.
La xifra va ascendir a un total de 86.250 euros. De la mateixa manera, la dona tampoc va liquidar l’Impost de Plusvàlua Municipal que havia d’abonar la seva mare per les operacions anteriors i va provocar un expedient amb la Paeria de Lleida.
Demanen sis anys per quedar-se 95.224 euros de la mare, interna en un geriàtric
S’hauria apropiat de diners de quotes i la venda d’immobles

ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 20 de febrer de 2022 a les 08:53
Actualitzat el 20 de febrer de 2022 a les 08:57
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot