La Fiscalia demana tres anys de presó per a un veí de Balaguer, J. G. F., acusat de quedar-se amb 22.721,80 euros del tiet que s’havien de destinar a pagar la residència de l’home.
Segons el ministeri públic, l’acusat, “amb ànim d’obtenir un enriquiment injust”, va aprofitar els poders obtinguts per notari el 30 de gener de 2009 per quedar-se amb els diners del tiet que havia de gestionar.
La Fiscalia l’acusa d’un delicte d’apropiació indeguda i li demana també una multa de 2.400 euros i que indemnitzi la residència amb els més de 22.000 euros impagats. El judici es farà a l’Audiència de Lleida el dijous 23 de setembre.
Demanen tres anys per a l’acusat de quedar-se diners d’un tiet destinats a una residència
A l’home se li imputa un delicte d’apropiació indeguda

Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 20 de setembre de 2021 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Ponent i les Terres de l'Ebre, en alerta per pedregades, ventades, esclafits i tornados
-
Societat La Mariola: entre el conflicte i l'oblit
-
Societat Un terratrèmol amb epicentre a la Vall de Boí sacseja l'Alta Ribagorça
-
Societat Justícia inverteix tres milions en la modernització del centre de menors El Segre de Lleida