Una patrulla de la Guàrdia Urbana va anar dimecres 13 de febrer a la partida Marimunt de Lleida en rebre un avís de dos gossos que havien atacat un ramat d’ovelles i havien ferit una d’elles. El pastor del ramat va requerir els agents, als quals va mostrar l’ovella malferida, i els va indicar la finca on havien anat els gossos després de l’atac.
La patrulla va localitzar el propietari dels gossos i junts van comprovar que havia un lloc on la tanca de la finca estava trencada i probablement havia estat el lloc per on s’havien escapolit els gossos.
Els agents li van requerir la documentació dels dos gossos però aquest no en va mostrar cap, ni el xip identificatiu ni el certificat del cens municipal. Tot seguit, els agents van fer les denúncies per la falta de documentació dels dos gossos i les diligències corresponents per danys. També van comissar els gossos els quals van ser traslladats a la canera municipal.
Denunciat un lleidatà perquè els seus gossos van atacar un ramat d'ovelles
Societat
Els animals, sense xipar, van ser traslladats a la canera municipal perquè el seu propietari no en disposava de documentació
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de febrer de 2019 a
les 22:42
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
-
Societat
Balaguer estrena Innobal, una jornada empresarial centrada en la intel·ligència artificial
-
Societat
Una quarta clienta denuncia el fisioterapeuta de Lleida per presumptes tocaments
-
Societat
El Castell del Remei cedeix el seu arxiu històric a la Generalitat
