Els Agents Rurals han denunciat un veí de Gavet de la Conca per abandonar el seu gos. Es dona la circumstància que l’home havia adoptat l’animal feia només un any a la protectora de Tremp. El cos mediambiental de la Generalitat ha requerit a l'Ajuntament de Gavet de la Conca que es faci càrrec de l'animal, que serà traslladat a la gossera de Balaguer.
Segons els Agents Rurals, l’abandonament de mascotes i animals de companyia pot comportar sancions d’entre 2.001 i 20.000 euros.
Denunciat un veí del Pallars per abandonar un gos que havia adoptat
La sanció podria oscil·lar entre 2.001 i 20.000 euros
- Imatge del gos abandonat a Gavet de la Conca -
- Agents Rurals
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
06 d’agost de 2019 a
les 21:42
Actualitzat el
06 d’agost de 2019 a les
21:49
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
