La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que es dedica a robar a l'interior de camions estacionats a àrees de servei. 11 persones han estat detingudes i una investigada acusades d'almenys 37 robatoris a l'interior de camions de gran tonatge a àrees de servei de l'A-2 i l'AP-2 en el seu pas per Osca, Saragossa i Lleida.
Els detinguts residien a Barcelona i traslladaven el material robat a una nau d'un polígon industrial de Rubí per a la seva venda posterior. Se'ls imputen delictes de pertinença a organització criminal, robatori amb força i falsificació documental.
Els suposats autors dels fets, que són 11 homes d'entre 20 i 42 anys i veïns de Barcelona, Terrassa i Santa Coloma de Gramanet, utilitzaven els seus vehicles per fer els robatoris i sostreien furgonetes comercials per carregar el material robat. Canviàvem la matrícula de les furgonetes per no ser detectats als controls de peatges de les autopistes. Per fer-ho, disposaven d'un taller amb les eines necessàries per fer fabricar i col·locar matrícules.
Els detinguts sortien de Barcelona per l'A-2 i l'AP-2. Un cop localitzaven els camions estacionats, trencaven les lones per comprovar la càrrega que transportaven, efectuaven el robatori de manera ràpida i el carregaven a la seva furgoneta o turisme.
Desarticulada una organització criminal que robava a l'interior de camions a àrees de servei de Lleida
Societat
Hi ha 11 detinguts i un investigat acusats de 37 robatoris i se'ls imputen delictes de pertinença a organització criminal, robatori amb força i falsificació documental
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2018 a
les 20:43
Actualitzat el
04 de novembre de 2018 a les
20:46
Et pot interessar
-
Societat
Més de 6.000 estrangers amb dret a vot podran participar a les municipals de Lleida
-
Societat
Del campus a l’hemicicle: cinc estudiants de la UdL es posen a la pell de diputats
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
-
Societat
Ponent afronta una setmana de calor intensa i risc extrem d’incendi forestal
-
Societat
Els productors de pistatxo de Ponent reivindiquen el potencial del cultiu amb una jornada tècnica
-
Societat
La piscina de Magraners, tancada per la presència de vidres a l’aigua
