Els Mossos d'Esquadra han detingut a tres quarts de tres del migdia d'aquest dimarts a Lleida un noi d'uns 30 anys i nacionalitat espanyola com a presumpte autor de la mort d'un metge de 82 anys que va morir a causa d'una ganivetada, a la plaça dels Amics, a la Zona Alta de Lleida.
Els fets van tenir lloc el 12 de juny de 2015 a un quart de dotze del migdia. Un ciutadà va alertar els Mossos que havia vist com es desplomava la víctima i que es pensava que havia patit una indisposició.
Quan van arribar els serveis mèdics, però, es van adonar que tenia una ferida d'arma blanca al pit. Els Mossos van obrir una investigació, arran de la qual s'ha efectuat aquesta detenció, onze mesos després dels fets. La investigació continua sota secret de sumari i no es descarta cap hipòtesi sobre el mòbil del crim. Està previst que el detingut passi a finals d'aquesta setmana a disposició judicial.
Detenen a Lleida el presumpte autor de l'assassinat d'un metge de 82 anys a la Zona Alta
Societat
Els Mossos han arrestat el jove, d'uns 30 anys i nacionalitat espanyola, a la mateixa capital del Segrià
ARA A PORTADA
-
Societat Ajuntaments de Lleida alerten del perill de veure l'eclipsi en zones no segures Agència Catalana de Notícies
-
Successos L'incendi de Senet ja ha cremat 71 hectàrees i amenaça el parc nacional Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Successos Tàrrega analitza els excrements trobats a les piscines municipals per identificar-ne l'autor Pau Espí Solé
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
10 de maig de 2016 a
les 19:30
Actualitzat el
10 de maig de 2016 a les
19:34
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
