Els Mossos d'Esquadra han detingut a tres quarts de tres del migdia d'aquest dimarts a Lleida un noi d'uns 30 anys i nacionalitat espanyola com a presumpte autor de la mort d'un metge de 82 anys que va morir a causa d'una ganivetada, a la plaça dels Amics, a la Zona Alta de Lleida.
Els fets van tenir lloc el 12 de juny de 2015 a un quart de dotze del migdia. Un ciutadà va alertar els Mossos que havia vist com es desplomava la víctima i que es pensava que havia patit una indisposició.
Quan van arribar els serveis mèdics, però, es van adonar que tenia una ferida d'arma blanca al pit. Els Mossos van obrir una investigació, arran de la qual s'ha efectuat aquesta detenció, onze mesos després dels fets. La investigació continua sota secret de sumari i no es descarta cap hipòtesi sobre el mòbil del crim. Està previst que el detingut passi a finals d'aquesta setmana a disposició judicial.
Detenen a Lleida el presumpte autor de l'assassinat d'un metge de 82 anys a la Zona Alta
Els Mossos han arrestat el jove, d'uns 30 anys i nacionalitat espanyola, a la mateixa capital del Segrià
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2016 a les 19:30
Actualitzat el 10 de maig de 2016 a les 19:34
Et pot interessar
-
Societat Lleida posarà en marxa un banc de finques agràries per promoure l'Horta
-
Societat Aquests són els millors kebabs de Lleida
-
Societat El bisbe de Lleida destaca la «interpretació dels signes dels temps» que té Lleó XIV
-
Societat Ferrocarrils impulsarà la reforma de l’estació de Vallfogona de Balaguer amb el suport ciutadà
-
Societat Lleida obre concurs per renovar la gestió del restaurant de la Seu Vella amb opcions de restauració mòbil
-
Societat Absolt de violar una jove amb discapacitat a la canalització del Segre, a Lleida