Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dimarts dos nois de 14 i 16 anys, de nacionalitat espanyola i veïns d'Alcarràs i Torrefarrera (Segrià), acusats d'onze robatoris amb força en cinc poblacions del Segrià.
Tots els robatoris es van fer durant el mes de desembre i en tots ells s'enduien principalment diners en efectiu. També els acusen del furt de dos ciclomotors a Lleida i Alpicat. Tots dos van passar aquest dimecres a disposició de la fiscalia de menors de Lleida. El noi de 16 anys ha quedat en llibertat amb càrrecs i el de 14 ha ingressat en un centre de menors.
Dels onze robatoris, set van ser consumats, tres dels quals als bars dels camps de futbol de Torrefarrera, Rosselló i Alpicat. Els altres quatre van ser en dos establiments de Torrefarrera i dos de Lleida, un dels quals una botiga de bicicletes de la qual es van endur dues bicis valorades en més de mil euros cadascuna.
Els quatre robatoris no consumats, en què van forçar l'entrada dels establiments però no hi van poder accedir, van ser a Alpicat, Alguaire i dos a Rosselló.
Detenen dos menors de 14 i 16 anys per onze robatoris en botigues i bars del Segrià
Societat
També estan acusats de furtar dos ciclomotors i el noi més jove ha ingressat en un centre de menors
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2020 a
les 10:36
Actualitzat el
09 de gener de 2020 a les
10:47
Et pot interessar
-
Societat
Alier desenvolupa un nou paper reciclat capaç de capturar CO₂
-
Societat Les Cases de la Música de Lleida impulsen el talent emergent però alerten de la manca de sales de concerts
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
