La Policia Nacional ha detingut un lleidatà en el marc de l'operació contra la pedofília que ha acabat amb 40 arrestats a l'Estat espanyol. Els detinguts intercanviaven material pedòfil d '"extrema gravetat" a Internet, segons la categorització establerta pel projecte "Baseline" de la Interpol. Entre ells es troben professors, enginyers, empleats públics, autònoms, aturats i jubilats.
La policia ha registrat 42 domicilis per tot el territori, en els quals ha intervingut nombrosos ordinadors portàtils, més de 100 discos durs, discs compactes i DVD. Diversos dels detinguts usaven un programari concret per esborrar els arxius de contingut pedòfil i usaven determinats navegadors que permeten accedir a la dark web per evitar la identificació policial.
Detenen un veí de Lleida per distribuir pornografia infantil per internet
Societat
L'home ha estat arrestat en el marc d'una macrooperació
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
04 de febrer de 2018 a
les 10:28
Actualitzat el
04 de febrer de 2018 a les
10:34
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
