Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimarts al matí la noia que va donar a llum el fetus trobat mort en un pis del barri de la Bordeta el passat 29 de juny. Segons fonts pròximes al cas, l'informe final de l'autòpsia revela que el fetus va néixer viu i que va morir poc després. A més, segons l'informe forense, el cos del petit presenta indicis de criminalitat.
Arran de l'informe preliminar de l'autòpsia, el jutjat d'instrucció número 4 de Lleida ja va obrir el 4 de juliol una investigació que, finalment, ha acabat amb la detenció de la noia, de 22 anys. La jove, que passarà els pròxims dies a disposició judicial, va ingressar hores abans de la troballa del fetus a l'Hospital Arnau de Vilanova per una hemorràgia.
Segons fonts pròximes al cas, tant ella com l'entorn familiar asseguren que no sabien que la noia estava embarassada. La jove vivia al pis on es va trobar el fetus amb el seu xicot i la mare d'ell. Va ser la sogra qui va trobar el fetus en una bossa al lavabo i va trucar a emergències.
Detinguda la noia que va donar a llum el fetus trobat mort en un pis a Lleida
L'informe final de l'autòpsia revela que el petit va néixer viu i apunta indicis de criminalitat
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2022 a les 18:43
Actualitzat el 26 de juliol de 2022 a les 18:44
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida