Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimarts al matí la noia que va donar a llum el fetus trobat mort en un pis del barri de la Bordeta el passat 29 de juny. Segons fonts pròximes al cas, l'informe final de l'autòpsia revela que el fetus va néixer viu i que va morir poc després. A més, segons l'informe forense, el cos del petit presenta indicis de criminalitat.
Arran de l'informe preliminar de l'autòpsia, el jutjat d'instrucció número 4 de Lleida ja va obrir el 4 de juliol una investigació que, finalment, ha acabat amb la detenció de la noia, de 22 anys. La jove, que passarà els pròxims dies a disposició judicial, va ingressar hores abans de la troballa del fetus a l'Hospital Arnau de Vilanova per una hemorràgia.
Segons fonts pròximes al cas, tant ella com l'entorn familiar asseguren que no sabien que la noia estava embarassada. La jove vivia al pis on es va trobar el fetus amb el seu xicot i la mare d'ell. Va ser la sogra qui va trobar el fetus en una bossa al lavabo i va trucar a emergències.
Detinguda la noia que va donar a llum el fetus trobat mort en un pis a Lleida
Societat
L'informe final de l'autòpsia revela que el petit va néixer viu i apunta indicis de criminalitat
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juliol de 2022 a
les 18:43
Actualitzat el
26 de juliol de 2022 a les
18:44
Et pot interessar
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
-
Societat
Ponent afronta una setmana de calor intensa i risc extrem d’incendi forestal
-
Societat
Els productors de pistatxo de Ponent reivindiquen el potencial del cultiu amb una jornada tècnica
-
Societat
La piscina de Magraners, tancada per la presència de vidres a l’aigua
-
Societat
Lleida, única demarcació on cauen les hipoteques amb un descens del 4,4%
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (II)
