La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir dissabte una veïna de la ciutat, de 48 anys i nacionalitat espanyola, per agredir una infermera del CUAP Prat de la Riba de la capital del Segrià.
Diverses patrulles del cos van acudir a les 14.40 hores al centre sanitari després de rebre un avís. Una infermera va explicar als agents que una de les usuàries del centre l'hauria agredit després que, seguint el protocol covid, no se li permetés l'accés a dins del CUAP per acompanyar a un familiar seu.
Segons la víctima, la dona va començar a cridar-la i va acabar agredint-la físicament, donant-li cops i empenyent-la. La dona va ser detinguda per la Urbana com a presumpta autora d'un delicte d'atemptat contra un funcionari públic.
Detinguda una dona per agredir una infermera del CUAP Prat de la Riba
La dona la va agredir i empényer perquè li la deixaven entrar al centre
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de setembre de 2021 a les 15:22
Actualitzat el 20 de setembre de 2021 a les 15:25
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat Tall d’aigua general a les Borges Blanques per una avaria a la xarxa
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent