Els Mossos d'Esquadra van detenir dissabte un veí de Lleida de 24 anys com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i lesions lleus.
Cap a les set del matí, un veí del carrer Alfred Perenya de Lleida va sorprendre un home robant al seu domicili. Aquest, en veure's sorprès, va intentar fugir per la porta d'entrada però el propietari el va retenir fins l'arribada dels mossos.
La policia sospita que l'assaltant hauria escalat per la façana aprofitant la canalera del gas fins entrar al primer pis per una finestra oberta. El propietari de l'immoble va patir lesions lleus en aturar al lladre. El detingut, amb antecedents, va passar diumenge davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detingut a Lleida un lladre en ser retingut pel propietari del pis on robava
Els Mossos també detenen dos joves per robar en un vehicle al barri de la Bordeta
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2021 a
les 14:41
Et pot interessar
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
-
Societat
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície
-
Societat
El Govern tanca una línia d'I3 en la preinscripció a l'escola Gaspar de Portolà de Balaguer
-
Societat
El nou centre d'acollida de temporers de Lleida obrirà al juny a la Caparella amb 32 places
-
Societat
Un dels vestits més vistos dels Goya, obra d'un lleidatà
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
