Els Mossos d'Esquadra van detenir dijous a Balaguer un home, de 36 anys, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. La policia va obrir una investigació al febrer en tenir sospites que en un domicili del carrer sant Domènec de la capital de la Noguera hi podia haver una plantació interior de marihuana.
Després de recollir els indicis suficients, aquest dijous al matí els Mossos van entrar i registrar el pis on van trobar 203 plantes de marihuana, tres aparells d'aire condicionat, 12 làmpades, filtres de carbó, termòmetres, material fitosanitari i altres estris per cultivar marihuana. A la vegada, el domicili estava connectat il·legalment al subministrament elèctric.
Davant la troballa, la policia va detenir el propietari com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. L'arrestat, amb antecedents, passarà pròximament a disposició davant el jutjat d'instrucció de guàrdia de Balaguer.
Detingut un balaguerí de 36 anys per cultivar més de 200 plantes de marihuana al seu pis
El domicili estava connectat il·legalment al subministrament elèctric
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de març de 2022 a
les 15:37
Actualitzat el
11 de març de 2022 a les
15:46
Et pot interessar
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
-
Societat
El Govern donarà ajudes als pagesos que es vulguin jubilar i traspassin les seves terres als joves
-
Societat
Mor Lluís Garrofé, referent de l'excursionisme català
-
Societat
Alcaldes del Pla d’Urgell alerten de la manca de metges i exigeixen solucions
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
-
Societat
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície
