La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir un home per un delicte de trencament de condemna.
Una patrulla va anar de matinada al carrer del Penedès en rebre un avís d’un individu que feia aldarulls i donava cops en un portal. Un cop al lloc, els agents van observar la porta d’un immoble amb cops, ja que tenia el vidre esquerdat, però no van veure l’individu.
Tot seguit, es va apropar una dona que estava molt nerviosa la qual va denunciar als agents que la seva ex parella, que tenia una ordre de prohibició d’apropament vers ella, l’havia estat cridant, insultant i donant cops a la porta de l’immoble. Els agents van iniciar la recerca d’aquest individu, A.M.S., de 37 anys i de nacionalitat espanyola, però no el van poder localitzar en aquell moment.
A les 21.00 h, una patrulla va localitzar A.M.S. al barri del Secà de Sant Pere, i davant la confirmació que tenia en vigor una ordre de no apropament ni comunicació vers la dona, els agents el van detenir.
Detingut un home a Lleida per intentar entrar a casa de la seva exparella amb cops i crits
Es tracta d'un home de 37 anys veí de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2019 a les 16:17
Actualitzat el 04 d’octubre de 2019 a les 16:21
Et pot interessar
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Un tren entre Lleida i Girona amb parada a Alguaire torna al full de ruta de la Generalitat
-
Societat Alcaldes de Ponent reclamen aturar la macroplanta de biogàs a la Sentiu de Sió