La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquest dimecres un home per un delicte de furt en grau de temptativa. Una patrulla ha anat al carrer Jeroni Pujades en rebre un avís del vigilant de seguretat d’un edifici en obres perquè havia sorprès un individu que havia entrat dins de l’edifici. Un cop al lloc, els agents han identificat aquest individu com a A.G.P., de 44 anys, de nacionalitat espanyola i sense domicili fix, i en l’escorcoll li han trobat dins d’una bossa un extintor, un tornavís i una navalla.
La patrulla ha comprovat que el perímetre de l’edifici en obres es trobava ben tancat però aquest individu havia aprofitat per entrar un espai que hi havia sota la porta.
Davant els fets i atès que A.G.P. no te cap domicili conegut, els agents l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de furt en grau de temptativa i han iniciat les diligències corresponents.
Detingut un home a Lleida per intentar robar en un edifici en obres
Societat
L'arrestat no té domicili fixe i havia entrar al recinte per un espai sota una porta
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
18 de desembre de 2019 a
les 15:15
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
