El dimarts al vespre, una patrulla de la Guàrdia Urbana de Lleida va ser requerida al carrer Montpellier de Lleida, ja que s’havia rebut avís d’una possible baralla entre un home i una dona a l’interior d’un pis.
Els agents un cop van arribar al lloc van trucar reiterades vegades a la porta, finalment va obrir la porta una dona, de 58 anys, la qual va manifestar que no estava sola, que la seva parella sentimental es trobava a l'interior del pis i va manifestar que volia que l’home marxés, ja que l’havia agredit i estava agressiu vers ella.
La patrulla va procedir a la detenció de l'home, veí de Lleida, per un delicte de maltractament en l’àmbit de la llar. La víctima va ser traslladada al CUAP de Prat de la Riba per tal que li realitzessin les cures pertinents.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de maig de 2021 a
les 20:20
Et pot interessar
-
Societat
Controlat l'incendi de vegetació agrícola i forestal a Sanaüja
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 13 i 14 de juny
-
Societat La Generalitat obre la consulta pública per impulsar la creació del Parc Natural del Montsec
-
Societat
Doctor Prats serà el cap de cartell de l’Aquelarre 2026 de Cervera
-
Societat
FiraTàrrega 2026 reunirà 57 espectacles i reivindicarà el teatre com a espai de trobada
-
Societat
Lleida posa en línia el Fons Ricard Viñes amb un miler de documents consultables
