Els Mossos d'Esquadra van detenir dilluns un veí de Lleida, de 25 anys i nacionalitat moldava, com a presumpte autor de dos robatoris amb força en botigues de Lleida que van tenir lloc la matinada del 25 de maig.
Cap a la una, van robar en un local del passeig de Ronda. El propietari va arribar ràpidament a la botiga després d'activar-se l'alarma i el lladre va fugir sense sostreure res. Cap a les sis, va robar en una botiga de la rambla d'Aragó.
Va trencar el vidre amb una llamborda i es van emportar el contingut de la caixa enregistradora, entre altres. Els mossos van relacionar els dos robatoris i van determinar que el presumpte autor seria un veí de Lleida multireincident amb fets similars i que ja havia estat detingut dos cops al maig.
El detingut passarà pròximament davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detingut un home per robar en dues cèntriques botigues de Lleida
Es tracta d'un lladre multireicident que ja havia estat arrestat dos cops al maig
ARA A PORTADA
-
Larrosa reivindica l’acció de govern mentre Junts marca distàncies: «No donem cap xec en blanc» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Larrosa exhibeix un sondeig demolidor per a ERC: «Segueixin així i els avançarà VOX» Àlvar Llobet i Sotelo
-
El tripartit resisteix a Tàrrega en un mandat marcat per l’educació i la crisi de l’habitatge Oriol Almacellas Verdés
-
-
Mollerussa afronta tensions i mancances en el primer govern en minoria de Solsona Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 01 de juny de 2021 a les 18:34
Actualitzat el 01 de juny de 2021 a les 18:40
Et pot interessar
-
Societat Nalec rehabilitarà l'edifici històric de cal Miró per ubicar-hi habitatges i espais socioculturals
-
Societat Primer avís de calor intensa a Catalunya amb pics de fins a 40 graus al Segrià
-
Societat Comerciants de Lleida reclamen la suspensió del procés de Torre Salses
-
Societat El Govern desplega un pla per garantir la supervivència de la ramaderia extensiva al Pirineu
-
Societat Balàfia homenatja el jove Jorge Delgado amb un gran mural
-
Societat Prop de la meitat dels atesos a Projecte Home a Lleida tenen una addicció a la cocaïna