Els Mossos d'Esquadra van detenir dimecres dos veïns de Lleida, de 28 i 18 anys, en ser sorpresos quan intentaven robar en un domicili del carrer del Bages de la capital del Segrià. Els fets van passar pels volts de les 14.30 hores del mateix dia. Un veí va alertar la policia en veure un home que entrava en un habitatge després d'escalar la paret de l'edifici, aprofitant les canonades de la façana.
Dues patrulles de mossos van arribar al lloc. Una es va quedar a peu de carrer i l'altra va entrar dins la comunitat de veïns. Just en aquell moment els agents van sentir crits d'una dona i van sortir corrents tres individus per la porta de l'edifici adjacent. Dos van ser interceptats per la patrulla que estava al carrer.
Els mossos van constatar que l'home que havia escalat la façana, va passar a l'edifici adjacent a través de la finestra de la cambra de bany que donava a un cel obert. Al segon habitatge hi havia la dona que va cridar en veure que un desconegut havia entrat a casa seva. Els altres dos individus es trobaven a les escales del segon habitatge, esperant que el seu còmplice els obris la porta d'aquest habitatge per entrar-hi a robar.
Els dos detinguts, un dels quals amb antecedents, van passar l'endemà a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de Lleida.
Detingut quan intentava robar en un bar de Lleida
D'altra banda, els Mossos van detenir la matinada del 15 d'agost un home de 43 anys, de nacionalitat marroquina i veí de Lleida, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força. Passada la mitjanit, un veí va alertar els mossos en veure un home forçant la reixa metàl·lica d'un bar situat a l'avinguda de Pinyana de Lleida.
En arribar al lloc, els agents van observar que algú havia manipulat el caixetí que acciona l'obertura de la porta. Els mossos van fer una recerca per la zona i van localitzar un home que intentava passar desapercebut al costat d'uns contenidors de brossa. Els agents el van detenir després de comprovar que la seva descripció corresponia amb la del sospitós que buscaven.
El detingut, amb nombrosos antecedents per delictes contra el patrimoni, va passar l'endemà a disposició judicial a Lleida.
Detinguts dos homes que intentaven robar en un pis de Lleida
Societat
Els Mossos arresten una altra persona que pretenia robar en un bar de la capital del Segrià
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
16 d’agost de 2019 a
les 16:25
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
