Els Mossos d'Esquadra han detingut un jove de 18 anys i un menor de 14 com a presumptes autors de sis robatoris en casetes de piscines públiques de d'Albesa i Algerri, a la Noguera, i la Portella i Torrefarrera, al Segrià. Tots dos són de nacionalitat espanyols i veïns de Torrefarrera i se'ls acusa també de furt d'ús de vehicle ja que sospiten que robaven cotxes per anar fins a les piscines. Precisament les detencions van tenir lloc el 22 d'agost quan els van enxampar a Albesa amb un vehicle robat.
Entraven a les piscines de nit, quan ja havien tancat al públic, i de les casetes s'enduien licors, menjar i fins i tot algun ordinador. Alguns dels articles robats els van trobar els Mossos a casa del jove de 18 anys quan van entrar a fer un registre el 23 d'agost. Es dóna la circumstància que l'1 de setembre els Mossos van tornar a detenir el menor de 14 anys amb un vehicle sostret el 19 d'agost a Torrefarrera.
Detinguts un jove de 18 anys i un menor de 14 per sis robatoris en piscines del Segrià i la Noguera
Són veïns de Torrefarrera i se sospita que cometien els robatoris amb cotxes robats
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 04 de setembre de 2017 a les 23:45
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
