El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores han mort deu persones amb coronavirus a la Regió Sanitaria de Lleida i cap a la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 178, d'acord amb el nou recompte del departament. D'aquesta xifra, 145 havia contret el virus i la resta no es va poder certificar amb seguretat. Salut també ha confirmat 31 casos positius nous; 24 a Ponent i 7 al Pirineu. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 1.862 casos des de l'inici de la crisi, 1.560 a Lleida i 302 al Pirineu.
Entre positius confirmats i sospitosos al territori arriben a les 5.740 persones. Finalment, el total d'altes hospitalàries es situa al territori en 784, 40 més que aquest dilluns; 628 a Ponent i 156 al Pirineu.
[noticiadiari]2/200015[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Deu morts per coronavirus a la demarcació de Lleida i 31 casos nous
Societat
La demarcació lleidatana suma 178 víctimes mortals i 1.862 casos detectats | El total d'altes creix fins a 784
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’abril de 2020 a
les 21:46
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
-
Societat
La policia tramita més de 190 denúncies per incivisme a l’estiu a Mollerussa
-
Societat
Coloms a Balaguer: una plaga que no s’atura
-
Societat
Docents del Pirineu alcen la veu per la dificultat d’accés a l’habitatge i la manca de docents a les escoles rurals
-
Societat
L'escola Estel de Castellnou de Seana estrena un nou edifici
-
Societat
Ajornen el desallotjament de l’Escola Popular de Balàfia, que fa una crida a fer créixer el projecte
