Dia negre a les comarques de Ponent. Dos nois de 14 i 21 anys han mort aquest dilluns després de ser víctimes de dos accidents. El menor ha perdut la vida a l'hospital Sant Joan de Déu de Barcelona després d'ofegar-se en una piscina de la Granja d'Escarp (Segrià), que ha decretat tres dies de dol.
El jove de 21 anys, veí de Cervera, ha mort a la tarda en un accident a l'A-2, a l'alçada de Collbató. El noi conduïa una furgoneta, en la qual també hi anava una noia que ha resultat ferida.
Dia negre a Ponent: dos nois de 14 i 21 anys han mort en poques hores de diferència
El menor s'ha ofegat en una piscina de la Granja d'Escarp mentre que el jove ha patit un accident a l'A-2
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2019 a
les 21:45
Actualitzat el
17 de juny de 2019 a les
23:08
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació a les PAU a Lleida amb 2.694 estudiants i controls per detectar dispositius
-
Societat
Balaguer continua la guerra contra els coloms: més gàbies i captures massives
-
Societat
Ordeig demana «responsabilitat» perquè la pesta porcina amenaça «milers de lloc de treball»
-
Societat
JARC denuncia que les restriccions de sega a les ZEPA agreugen les pèrdues pels danys dels conills
-
Societat
El forn del Pla d'Urgell que només obre dues tardes a la setmana i amb servei per encàrrec
-
Societat
Quim Mandado porta la nova gira «Obrint camí» a Lleida en l’únic concert previst a Ponent
