El constructor que l'any 2005 va admetre haver pagat comissions de fins al 20% a l'empresa d'habitatge públic de la Generalitat, Adigsa, ha estat condemnat per la secció 22 de l'Audiència de Barcelona a dos anys de presó i a dos anys i nou mesos d'inhabilitació.
Juan Antonio Salguero va reconèixer que suborns per tal que li fossin adjudicats els projectes de reforma d'habitatges de 24 pisos de segona mà a Artesa de Segre, tres a la ciutat de Lleida i un a Alfarràs. A Salguero, jutjat pel Cas Adigsa, se l'ha condemnat per falsedat, malversació i prevaricació.
Dos anys de presó per al constructor que va admetre haver pagat comissions per obres a Lleida
Va reconèixer que havia subornat l'empresa pública Adigsa per rebre adjudicacions
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
29 de juliol de 2017 a
les 21:04
Actualitzat el
29 de juliol de 2017 a les
21:18
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
