La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir ahir diumenge entre les sis i les set del matí dos homes per haver comès suposadament delictes de violència de gènere contra les seves parelles. El primer cas va ser en un portal d'un immoble de l'avinguda de Prat de la Riba quan una patrulla va observar un individu que estava donant puntades de peu a una persona que estava estesa al terra. Ràpidament els agents s'hi van apropar per aturar a l'home i tot seguit van comprovar que la jove tenia restes de sang en una mà i la van acompanyar al CUAP de la mateixa avinguda.
L'altre cas va ser la parella que es va personar a la mateixa comissaria de la Urbana i la dona, molt nerviosa, va dir que havia discutit amb el seu company i que aquest després la va agredir. La primera agressió va tenir lloc quan passaven pocs minuts de les sis del matí. El detingut és un home de 36 anys, veí de Lleida. En el cas de la parella que va anar directament a comissaria, ho van fer a les set del matí i la dona té 29 anys i ell, 22.
Dos detinguts a Lleida per agredir a les seves parelles
Un estava donant puntades de peu a una noia en un portal d'un edifici i l'altre hauria agredit a la seva companya després d'una discussió
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de gener de 2019 a les 23:21
Et pot interessar
-
Societat Agenda del cap de setmana a Lleida: 11 i 12 d'octubre
-
Societat Aragó rebutja l’informe independent sobre Sixena i exigeix començar a embalar les pintures
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat El panís torna a la plana d’Urgell, però amb collites irregulars i menys rendiment per la calor i l’aranya
-
Societat L’acusat de violar la seva filla a Lleida evita la presó després d’un acord judicial
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà