Els Mossos d'Esquadra han detingut dos joves aquest dijous al vespre mentre estaven carregant pedres en motxilles a l'entorn del riu Segre.
La policia els acusa d'un delicte de desordres públics i creuen que volien fer servir les pedres per provocar aldarulls a la manifestació que ha tingut lloc per protestar contra les detencions d'aquesta setmana en les manifestacions contra la sentència de l'1-O.
La protesta ha sortit de l'edifici del Rectorat i ha transcorregut fins a la Subdelegació del govern espanyol on els joves han fet una seguda davant la policia i no s'ha registrat incidents.
Dos detinguts a Lleida per carregar pedres en motxilles a l'entorn del riu Segre
Els mossos els acusen d'un delicte de desordres públics i creuen que les volien fer servir a la manifestació del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’octubre de 2019 a
les 22:21
Actualitzat el
17 d’octubre de 2019 a les
22:24
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen una planta solar fotovoltaica amb gairebé 18.000 panells a l'Urgell
-
Societat
El Govern destina 10 milions per garantir el relleu generacional al camp català
-
Societat
La Paeria passa a ser l'accionista majoritària d'Edullesa i aplana el camí per fusionar-la amb Mercolleida
-
Societat
Ipcena denuncia males olors i contaminació per part d'una empresa d'extracció de pinyola
-
Societat El reforç d’exàmens de la DGT amplia un 75% les proves pràctiques al Pirineu
-
Societat Un estudi alerta de la mala salut dels temporers per les condicions de vida i feina
