Els Mossos d'Esquadra van detenir entre els dies 19 i 20 dos homes, de 20 i 21 anys, de nacionalitat algeriana i veïns de Lleida, com a presumptes autors de dos robatoris amb força en establiments comercials de de la capital del Segrià.
El primer, va tenir lloc la matinada del 7 de juny en un restaurant del carrer Camp de Mart quan els lladres van forçar la reixa per accedir a l'interior del local del qual es va endur diners i un telèfon mòbil. La matinada del dia següent es va perpetrar el segon robatori, en aquest cas en una carnisseria del carrer Torres de Sanui.
Els assaltants van forçar un vidre i, un cop dins, van sostreure una tauleta tàctil i diners en efectiu. Els Mossos van obrir una investigació, que va permetre identificar els presumptes lladres. El primer va ser localitzat i detingut la tarda de dimarts i l'altre durant el matí de dimecres, a la ciutat de Lleida.
La policia manté la investigació oberta per tal d'esbrinar si els detinguts poden estar implicats en altres fets similars. Els detinguts, que tenen antecedents, passaran pròximament a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Dos detinguts pels robatoris en un restaurant i una carnisseria de Lleida
Societat
Els Mossos indaguen si els arrestats poden estar relacionats amb altres fets delictius similars
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
21 de juny de 2018 a
les 22:34
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
