Els Mossos d'Esquadra van detenir entre els dies 19 i 20 dos homes, de 20 i 21 anys, de nacionalitat algeriana i veïns de Lleida, com a presumptes autors de dos robatoris amb força en establiments comercials de de la capital del Segrià.
El primer, va tenir lloc la matinada del 7 de juny en un restaurant del carrer Camp de Mart quan els lladres van forçar la reixa per accedir a l'interior del local del qual es va endur diners i un telèfon mòbil. La matinada del dia següent es va perpetrar el segon robatori, en aquest cas en una carnisseria del carrer Torres de Sanui.
Els assaltants van forçar un vidre i, un cop dins, van sostreure una tauleta tàctil i diners en efectiu. Els Mossos van obrir una investigació, que va permetre identificar els presumptes lladres. El primer va ser localitzat i detingut la tarda de dimarts i l'altre durant el matí de dimecres, a la ciutat de Lleida.
La policia manté la investigació oberta per tal d'esbrinar si els detinguts poden estar implicats en altres fets similars. Els detinguts, que tenen antecedents, passaran pròximament a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Dos detinguts pels robatoris en un restaurant i una carnisseria de Lleida
Els Mossos indaguen si els arrestats poden estar relacionats amb altres fets delictius similars
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juny de 2018 a
les 22:34
Et pot interessar
-
Societat
Un premi milionari de la Primitiva cau a Artesa de Segre
-
Societat
La reina Letícia s'atreveix amb una frase en català en un acte d'empresàries a Lleida
-
Societat
Les obres de Torre Salses, després de la Festa Major
-
Societat
Empresaris jubilats assessoren de manera gratuïta emprenedors de les comarques de Ponent
-
Societat
Ni misses ni turistes: Santa Maria de Balaguer tanca per risc estructural
-
Societat
El Parc Astronòmic del Montsec supera els 2.000 visitants aquesta Setmana Santa
