Els Mossos d'Esquadra van detenir divendres dos homes, de 27 i 37 anys, com a presumptes autors del furt de diferents peces de roba valorades en més de 400 euros en una botiga de roba del carrer Sant Antoni, a l'Eix Comercial de la ciutat de Lleida.
Els responsables de l'establiment van facilitar als Mossos les imatges dels lladres, els quals van ser localitzats i detinguts poc després per una patrulla del cos que duia a terme tasques preventives per la zona.
Els agents van localitzar als dos homes alicates, tisores i altres estris que haurien utilitzat per manipular i inutilitzar les alarmes que contenia la roba. Els detinguts van passar aquest diumenge a disposició judicial davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Dos detinguts per furtar roba valorada en més de 400 euros d'una botiga de l'Eix Comercial de Lleida
Societat
Els Mossos van localitzar els lladres a partir de les imatges facilitades per l'establiment
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de novembre de 2018 a
les 17:05
Actualitzat el
05 de novembre de 2018 a les
17:06
Et pot interessar
-
Societat
Alier desenvolupa un nou paper reciclat capaç de capturar CO₂
-
Societat Les Cases de la Música de Lleida impulsen el talent emergent però alerten de la manca de sales de concerts
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
