El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores han mort dues persones per coronavirus a la demarcació de Lleida, concretament a la Regió Sanitària de Ponent.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 234, 204 a Ponent i 30 al Pirineu. D'aquesta xifra, 194 havia contret el virus i la resta no s'ha pogut certificar amb seguretat.
Salut també ha confirmat 32 casos positius nous. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 2.386 casos des de l'inici de la crisi, 2.016 a Lleida i 370 al Pirineu.
Entre positius confirmats i sospitosos s'arriba a les 11.247 persones al territori. Pel que fa al nombre d'altes, a la demarcació n'hi ha 1.028,una xifra més baixa que la donada ahir.
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202155[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201976[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Dos morts per coronavirus a la demarcació de Lleida i 32 casos nous
El territori suma 236 víctimes mortals i 2.354 casos detectats | També hi ha 1.028 altes des de l'inici de la crisi sanitària
ARA A PORTADA
-
-
La Generalitat reclama reforçar la xarxa elèctrica de Quatre Pilans dins la nova planificació estatal Redacció
-
Aragó rebutja l’informe independent sobre Sixena i exigeix començar a embalar les pintures Àlvar Llobet i Sotelo
-
El panís torna a la plana d’Urgell, però amb collites irregulars i menys rendiment per la calor i l’aranya Redacció
-
Publicat el 15 de maig de 2020 a les 21:20
Et pot interessar
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida
-
Societat El Govern oficialitza la modernització del Canalet de Tàrrega