El Departament d'Educació ha iniciat els tràmits per a la construcció d'un nou institut a Lleida, a Cappont. El nou centre tindrà tres línies de secundària i acollirà els alumnes dels tres col·legis del barri: Camps Elisis, Francesco Tonucci i Frederic Godàs. Així ho ha anunciat aquest dijous el conseller d'Educació, Josep Gonzàlez-Cambray, durant una visita als terrenys on es construirà el nou centre, ubicats darrere de l'escola Frederic Godàs.
L'equipament, que Cappont fa anys que reivindica, podria ser una realitat d'aquí 3 o 4 anys, ha afegit el conseller. Paral·lelament a la construcció de l'edifici, es farà un procés participatiu perquè els veïns i la comunitat educativa puguin decidir com volen que sigui aquest nou institut.
El conseller ha fet l'anunci de la construcció del nou institut a la ciutat durant una trobada amb representants de les Associacions de famílies d'alumnes (AFA) i veïns de Cappont. El nou centre comptarà amb tres línies de secundària i donarà prioritat als alumnes provinents de les tres escoles del barri.
El conseller ha explicat que la previsió és que l'institut, que s'ubicarà al terreny que hi ha entre l'escola Frederic Godàs i el camp del Club Atletic Segre, estigui enllestit d'aquí uns 3 o 4 cursos. Tot i això, no s'ha tancat i diu que s'estudiarà a la possibilitat que es puguin instal·lar uns barracons provisionals com així han demanat alguns dels veïns assistents a la trobada.
Educació inicia els tràmits per a la construcció del nou institut de Cappont
El projecte s'acompanyarà d'un procés participatiu al barri i es preveu que estigui enllestit d'aquí 3 o 4 anys
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2022 a
les 16:58
Actualitzat el
27 de gener de 2022 a les
17:03
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 9 i 10 de maig
-
Societat
La UdL vol avançar cap a la internacionalització de la formació dual
-
Societat
Les pedregades de dilluns van afectar fruiters a tres comarques de Ponent
-
Societat
Salvem Cal Macià exigeix a Cultura que apuntali la casa de Vallmanya de manera urgent
-
Societat
Mig any de presó per al pastisser de Lleida acusat d'inventar-se un robatori per a estafar l'assegurança
-
Societat
Ferrocarrils supera el mig milió de viatges a la línia Lleida–La Pobla i marca un nou rècord històric
