La denúncia que el col·lectiu ecologista ha fet contra el Bisbat de Lleida en motiu de la retirada dels nius de les cigonyes de la Catedral Nova no ha fet aturar les intencions de la clerecia. El Bisbat ha assegurat que retirarà els nius tot i l'oposició de l'entitat que lidera Joan Vázquez, alhora que ha anunciat que instal·larà un dispositiu elèctric per evitar que les cigonyes i els coloms hi niïn.
Els responsables del Bisbat han assegurat que tenen el permís de la Paeria per instal·lar aquest sistema, i ha justificat aquesta decisió ja que els excrements d'aquestes aus han malmès la teulada de la Catedral, que ha hagut de ser reparada en els darrers anys. 
							
																					
														
								El Bisbat de Lleida assegura que retirarà els nius i que posarà un sistema per evitar-ne de nous
Anuncia que instal·larà un dispositiu elèctric per evitar que les aus hi niïn
 
        - Giménez Valls, bisbe de Lleida -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de novembre de 2015 a les 20:56
										Actualitzat el 10 de novembre de 2015 a les 21:11
									
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
- 
												 Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
- 
												 Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
- 
												 Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
- 
												 Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
- 
												 Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions

 
															 
															 
															 
															 
															