El Lleida Esportiu està treballant en el tractament de la gespa del Camp d’Esports, que llueix d’una manera espectacular.
Fonts del club han informat que en els darrers dies s’estan fent els tractaments fitosanitaris de la Digitaria amb la incorporació un tipus d'herbicida selectiu per a procedir, després, a la ressembra creuada a tota la zona del terreny de joc. La intenció de l’entitat que gestiona Luis Pereira i Vicente Javaloyes és tenir el terreny de joc en perfecte estat per al primer partit de lliga.
El bon estat de la gespa de l’estadi contrasta amb els molts problemes que va patir el terreny de joc durant els darrers mesos dels germans Esteve al capdavant de l’entitat lleidatana, a finals del 2021.
El Camp d’Esports torna a ser una catifa
Societat
El club està treballant en tractaments fitosanitaris per tenir la gespa en perfecte estat de cara al primer partit de lliga
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2022 a
les 16:19
Actualitzat el
23 d’agost de 2022 a les
18:24
Et pot interessar
-
Societat
Els municipis de la línia Lleida-Montsó reclamen més trens i la modernització de les estacions
-
Societat
Els pagesos tallaran carreteres de Ponent per protestar pels danys provocats per senglars i conills
-
Societat
«El teu llegat ja és patrimoni de tots»
-
Societat
Més de 6.000 estrangers amb dret a vot podran participar a les municipals de Lleida
-
Societat
Del campus a l’hemicicle: cinc estudiants de la UdL es posen a la pell de diputats
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
