El Lleida Esportiu està treballant en el tractament de la gespa del Camp d’Esports, que llueix d’una manera espectacular.
Fonts del club han informat que en els darrers dies s’estan fent els tractaments fitosanitaris de la Digitaria amb la incorporació un tipus d'herbicida selectiu per a procedir, després, a la ressembra creuada a tota la zona del terreny de joc. La intenció de l’entitat que gestiona Luis Pereira i Vicente Javaloyes és tenir el terreny de joc en perfecte estat per al primer partit de lliga.
El bon estat de la gespa de l’estadi contrasta amb els molts problemes que va patir el terreny de joc durant els darrers mesos dels germans Esteve al capdavant de l’entitat lleidatana, a finals del 2021.
El Camp d’Esports torna a ser una catifa
Societat
El club està treballant en tractaments fitosanitaris per tenir la gespa en perfecte estat de cara al primer partit de lliga
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2022 a
les 16:19
Actualitzat el
23 d’agost de 2022 a les
18:24
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
Al poble, de nou
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
