La nova directiva del Lleida Esportiu no té el reconeixement legal del Consell Català de l’Esport. Segons explica el diari La Manyana, l’organisme català ha enviat una notificació a la Federació Catalana de Futbol (FCF) en la qual s’explica que està estudiant encara la validació de la fusió que mesos enrere van impuslar els germans Esteve, aleshores propietaris del club.
[noticia]47710[/noticia]
L’operació pretenia unir el Lleida Esportiu Terra Ferma Club de Futbol i el Club Deportivo Grupo Elías Lleida, entitat que no consta inscrita en el Registre d’Entitats Esportives, un fet que ha originat problemes burocràtics.
La Federació, explica el rotatiu, treballa en donar una resposta a aquesta fusió atès els defectes que es deriven del fet que es vol vincular una entitat registrada amb una que no ho està. En aquests context, la variació de la junta directiva no es pot ni “analitzar ni inscriure” de moment.
El Consell Català de l’Esport no reconeix la nova directiva del Lleida Esportiu
El motiu es troba en els problemes amb la fusió del club amb una entitat que no està registrada que van impulsar els Esteve
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 02 de juny de 2022 a les 16:54
Actualitzat el 02 de juny de 2022 a les 17:09
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
