A la Ludomòbil, instal·lada amb la col·laboració de l’ajuntament, els infants poden gaudir, acompanyats de les persones adultes, de jocs de psicomotricitat, de taula, piscina de boles, pista d’escumes, tobogan, caminadors, mòbils, balancí, arrossegadors, etc.. Precisament fa poc més d’una setmana que el Govern ha aprovat el decret pel qual es regulen les ludoteques de Catalunya i s’estableixen els requisits que han de complir i el seu procediment d’acreditació. Amb la nova normativa, que cobreix el buit legal que hi havia en aquest àmbit, s’estableixen dos tipus de ludoteques, les permanents i les temporals, entre les quals s’hi inclou la Ludomòbil.
Aquest equipament va ser inaugurat en el Festival de la Infància i la Joventut de Barcelona i ara realitza un recorregut per les comarques del país. De moment la Ludomòbil ja ha visitat la Seu d’Urgell, Alcanar i Salt, a més de Sort. A més a més, aquest cap de setmana, també té lloc al Parc de la Ciutadella de Barcelona, la celebració del 25è aniversari de les Ludoteques de la Generalitat de Catalunya.
A més d’aquest equipament itinerant, la Secretaria d’Acció Ciutadana ha creat una xarxa de ludoteques i el programa “Jugar i llegir”. A través d’aquests projectes d’intervenció educativa i cultural, basats en el joc, la joguina i la participació, el Departament de Governació té la intenció de promoure programes que estimulin la participació.

ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 19 de juny de 2009 a les 14:13
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot