El cicle BBVA de Cinema de Muntanya enceta aquest dijous una nova edició en què es duplicarà el nombre de projeccions i que arribarà a 20 poblacions catalanes. Aquesta proposta està organitzada per la Fundació Antigues Caixes Catalanes i el BBVA, en col·laboració amb la Fundació Festival de Cinema de Muntanya de Torelló i els Centres Excursionistes.
Entre les projeccions es troben algunes de les millors pel·lícules premiades a l'anterior edició del Festival de Cinema de Muntanya de Torelló. L’objectiu és acostar aquest certamen osonenc a diverses poblacions de Catalunya i fomentar els valors del coneixement i el respecte per la muntanya. La presentació de les pel·lícules a cada entitat anirà a càrrec de Joan Salarich, director del Festival.
Així, el Festival arribarà a Sabadell, Castellar del Vallés, Vilafranca del Penedès, Granollers, Girona, Mollet, Reus, Solsona, Cervera, Valls, Sant Just Desvern, Olot, Igualada, Terrassa, Manresa, Balaguer, Lleida, Barcelona, Avinyó i Mataró, durant tot l’any.
Aquest certamen és un dels més prestigiosos del món en el seu sector. Des del 1982, posa en competició anualment els millors films a nivell mundial sobre la muntanya i la natura, i reuneix a Torelló destacats especialistes del gènere i milers d’espectadors cada any.
El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló arriba a Ponent
El cicle duplica el nombre de projeccions
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’abril de 2015 a
les 19:22
Actualitzat el
07 d’abril de 2015 a les
19:24
Et pot interessar
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
-
Societat
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície
-
Societat
El Govern tanca una línia d'I3 en la preinscripció a l'escola Gaspar de Portolà de Balaguer
-
Societat
El nou centre d'acollida de temporers de Lleida obrirà al juny a la Caparella amb 32 places
-
Societat
Un dels vestits més vistos dels Goya, obra d'un lleidatà
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
