El Govern ha aprovat subscriure un conveni de col·laboració entre la Generalitat, mitjançant el Departament de Salut, l'Institut Català de la Salut i la Universitat d'Andorra, per a la formació d'estudiants d'Andorra en l'especialitat d'infermeria obstetricoginecològica (llevadoria).
El programa inclou l'ensenyament teòric impartit per Salut en aquesta especialitat i les pràctiques clíniques desenvolupades en un hospital acreditat per a la formació de llevadores. D'aquesta manera, es satisfà la voluntat de la universitat andorrana de potenciar la qualitat i la innovació i incrementar així el valor afegit a la formació dels seus professionals.
L'Hospital Universitari Arnau de Vilanova, centre dependent de l'ICS, facilitarà, coordinarà i gestionarà la tutorització de la formació clínica, avaluarà les activitats docents i tramitarà les certificacions corresponents a les persones en formació d'Andorra en l'especialitat de llevadoria.
El Govern i la Universitat d'Andorra treballaran junts en la formació de llevadores
L'Arnau de Vilanova coordinarà la tutorització de la formació clínica dels estudiants andorrans en aquesta especialitat
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de març de 2021 a
les 20:10
Et pot interessar
-
Societat
La Passió de Cervera tanca la temporada amb un 35% més d'espectadors respecte de l'any passat
-
Societat
Alerta a Lleida per l'augment de dones i joves que viuen al carrer
-
Societat
Les Borges Blanques commemora la proclamació de la República Catalana amb una recreació històrica
-
Societat
La inflació puja fins al 3% a Lleida pels preus a l’alça dels carburants per la guerra
-
Societat Perdonen un deute de 155.000 euros a un hostaler de la Noguera arruïnat per la pandèmia
-
Societat
Dos anys d’Horitzons: reflexió, territori i mirada de futur des de Ponent
