El Govern ha aprovat subscriure un conveni de col·laboració entre la Generalitat, mitjançant el Departament de Salut, l'Institut Català de la Salut i la Universitat d'Andorra, per a la formació d'estudiants d'Andorra en l'especialitat d'infermeria obstetricoginecològica (llevadoria).
El programa inclou l'ensenyament teòric impartit per Salut en aquesta especialitat i les pràctiques clíniques desenvolupades en un hospital acreditat per a la formació de llevadores. D'aquesta manera, es satisfà la voluntat de la universitat andorrana de potenciar la qualitat i la innovació i incrementar així el valor afegit a la formació dels seus professionals.
L'Hospital Universitari Arnau de Vilanova, centre dependent de l'ICS, facilitarà, coordinarà i gestionarà la tutorització de la formació clínica, avaluarà les activitats docents i tramitarà les certificacions corresponents a les persones en formació d'Andorra en l'especialitat de llevadoria.
El Govern i la Universitat d'Andorra treballaran junts en la formació de llevadores
L'Arnau de Vilanova coordinarà la tutorització de la formació clínica dels estudiants andorrans en aquesta especialitat
ARA A PORTADA
-
-
-
La Generalitat reclama reforçar la xarxa elèctrica de Quatre Pilans dins la nova planificació estatal Redacció
-
Aragó rebutja l’informe independent sobre Sixena i exigeix començar a embalar les pintures Àlvar Llobet i Sotelo
-
El panís torna a la plana d’Urgell, però amb collites irregulars i menys rendiment per la calor i l’aranya Redacció
Publicat el 02 de març de 2021 a les 20:10
Et pot interessar
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat L’acusat de violar la seva filla a Lleida evita la presó després d’un acord judicial
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida