El Lleida Esportiu ha aconseguit un punt en la seva visita al camp del Terrassa. El partit ha acabat amb 1 a 1. Després de l’empat de la setmana passada al Camp d’Esports contra el Manresa, els blaus no han aconseguit tampoc la victòria, fet que els allunya dels llocs alts de la classificació.
Els lleidatans han mantingut la porteria a zero fins al final de la primer part, quan l’àrbitre ha assenyalat un penal que han transformat els egarencs.
A la segona, els de Pere Martí han intentat la igualada, i l’han aconseguit amb un gran gol d’Arnau Gaixas a la sortida d’un córner. El Lleida Esportiu ha dominat els deu darrers minuts de joc, però no ha trobat el camí de la remuntada. En cap partit de la lliga, el Lleida no ha estat capaç de marcar més d’un gol, un problema que llasta l’equip, un dels menys golejadors de la categoria (ha fet quatre gols en set encontres).
L’equip suma ara nou punts després de set jornades de lliga i es situa al novè lloc de la classificació, a quatre punts del play-off i a vuit del liderat. El proper partit, a casa contra l’Atlètic Saguntí.
El Lleida Esportiu suma un nou empat a Terrassa
Els de Pere Martí han aconseguit un punt gràcies a un gol d’Arnau Gaixas a la segona part
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2022 a les 20:55
Actualitzat el 16 d’octubre de 2022 a les 21:19
Et pot interessar
-
Societat Unitat agrària a Ponent per exigir canvis a les restriccions de les ZEPA
-
Societat Lleida confia a repetir el pic turístic d’agost i allargar la temporada fins al setembre
-
Societat El Segrià reivindicarà la fruita dolça en una gala al Monestir d’Avinganya
-
Societat Nous talls a l’avinguda Balmes per les obres de la xarxa d’aigua
-
Societat Unió de Pagesos impugna 22 projectes solars per l’impacte sobre terres de cultiu
-
Societat La DOP Les Garrigues veu poc impacte dels aranzels dels EUA però alerta del mercat global