El Lleida Esportiu ha aconseguit un punt en la seva visita al camp del Terrassa. El partit ha acabat amb 1 a 1. Després de l’empat de la setmana passada al Camp d’Esports contra el Manresa, els blaus no han aconseguit tampoc la victòria, fet que els allunya dels llocs alts de la classificació.
Els lleidatans han mantingut la porteria a zero fins al final de la primer part, quan l’àrbitre ha assenyalat un penal que han transformat els egarencs.
A la segona, els de Pere Martí han intentat la igualada, i l’han aconseguit amb un gran gol d’Arnau Gaixas a la sortida d’un córner. El Lleida Esportiu ha dominat els deu darrers minuts de joc, però no ha trobat el camí de la remuntada. En cap partit de la lliga, el Lleida no ha estat capaç de marcar més d’un gol, un problema que llasta l’equip, un dels menys golejadors de la categoria (ha fet quatre gols en set encontres).
L’equip suma ara nou punts després de set jornades de lliga i es situa al novè lloc de la classificació, a quatre punts del play-off i a vuit del liderat. El proper partit, a casa contra l’Atlètic Saguntí.
El Lleida Esportiu suma un nou empat a Terrassa
Els de Pere Martí han aconseguit un punt gràcies a un gol d’Arnau Gaixas a la segona part
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2022 a les 20:55
Actualitzat el 16 d’octubre de 2022 a les 21:19
Et pot interessar
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida
-
Societat El Govern oficialitza la modernització del Canalet de Tàrrega
-
Societat La nova fira Agobiotech Forum de Lleida ja registra un 85% d’ocupació
-
Societat Els ramaders del Pirineu tanquen un bon estiu de pastura a la muntanya de Llessui