El club restringirà l’accés a l’estadi 23 abonats i 34 no abonats, es demanarà el DNI en adquirir l’entrada a taquilles, i es podrà demanar el carnet als abonats i aficionats a les portes d’accés a l’estadi.
El Lleida prohibirà l'entrada al Camp d'Esports a una seixantena de seguidors
El club anuncia que vetarà 23 abonats i 34 no abonats
- Albert Esteve, president del Lleida Esportiu -
- Àlvar Llobet
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2016 a
les 19:43
Actualitzat el
29 d’octubre de 2016 a les
20:41
El Lleida Esportiu, després de les reunions dutes a terme amb els cossos d’ordre públic i els membres de la seguretat privada del club, i d’estudiar els informes interns d’incidències, ha decidit prendre les mesures de cara a l’encontre de demà diumenge enfront el CD Atlètic Balears, i els següents partits al Camp d’Esports.
Escull Lleida com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
