El Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) ha presentat un recurs contra el decret del jutjat de primera instància i instrucció número 1 d'Osca que ordena el trasllat de les 97 obres d'art en litigi entre l'Aragó i Catalunya el proper 25 de juliol.
Aquest escrit se suma al recurs que ha presentat aquesta setmana la Generalitat en el mateix sentit. Al MNAC hi ha 53 de les 97 obres d'art reclamades mentre que la resta es troben al Museu de Lleida.
L'advocat del MNAC, així com ja va fer el de la Generalitat, insisteix en el recurs de revisió que la resolució del jutjat d'Osca no és ferma ja que el Tribunal Constitucional (TC) encara està estudiant la petició per suspendre cautelarment l'execució de la sentència.
El MNAC recorre la sentència sobre l'art de Sixena
Se suma així a la petició de la Generalitat que ja va presentar un escrit al jutjat demanant que s'aturés l'ordre fins a la resolució del TC
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juny de 2016 a
les 19:14
Actualitzat el
01 de juny de 2016 a les
19:17
Et pot interessar
-
Societat
La Passió de Cervera tanca la temporada amb un 35% més d'espectadors respecte de l'any passat
-
Societat
Alerta a Lleida per l'augment de dones i joves que viuen al carrer
-
Societat
Les Borges Blanques commemora la proclamació de la República Catalana amb una recreació històrica
-
Societat
La inflació puja fins al 3% a Lleida pels preus a l’alça dels carburants per la guerra
-
Societat Perdonen un deute de 155.000 euros a un hostaler de la Noguera arruïnat per la pandèmia
-
Societat
Dos anys d’Horitzons: reflexió, territori i mirada de futur des de Ponent
