La segona edició del 'No Surrender Festival', el festival d'homenatge a Bruce Springsteen que se celebrarà el 29 i el 30 de juny a la localitat lleidatana de Vilanova de Bellpuig, ja ha venut entrades a Alemanya, França i Itàlia.
Aquest any els músics que participin al festival interpretaran i gravaran la cançó 'Badlands' de Bruce Springsteen sota la direcció del músic lleidatà Antoni Tolmos, ha informat aquest dilluns l'organització en un comunicat.
L'impulsor i organitzador del festival i propietari del bar L'Estoneta, Josep Maria Pons, assegura que "un 60% de les entrades venudes via web corresponen a persones que acudiran per primera vegada al festival". Amb l'objectiu d'incentivar-ne la participació, l'organització ha posat a la disposició de les escoles de música les partitures de la cançó "Badlands".
La segona edició tindrà com convidats d'honor 'The Blood Brothers', la banda europea més reconeguda de tribut a Bruce Springsteen.
Nascuda a Florència el 2013 a partir d'una idea de Francesco Zerbino, s'ha convertit en un referent en la interpretació de cançons del 'Boss'. 'The Blood Brothers', que pren el nom d'una cançó d'Springsteen, està formada per músics que col·laboren a Europa i als Estats Units d'Amèrica.
Josep Maria Pons apunta que l'objectiu del festival és incrementar la participació dels músics i per fer-ho possible, l'organització permetrà que s'inscriguin instruments de vent, com saxos, a més de cantants, guitarristes, a la baixa i bateries, que ja van participar-hi l'any passat.
L'organització del festival també ha confirmat la presència del grup de versions lleidatà "Tremends" i de George Mileso, que també s'incorpora a tasques d'assessorament tècnic i musical sota la direcció d'Antoni Tolmos.
El «No Surrender Festival» en homenatge a Springsteen ven entrades a Alemanya, França i Itàlia
Se celebrarà el 29 i 30 de juny a Vilanova de Bellpuig
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
27 de març de 2018 a
les 01:36
Actualitzat el
27 de març de 2018 a les
01:38
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
