La Generalitat ja ha decidit quins seran els escenaris de la vacunació massiva contra la Covid-19. Seran la Fira de Barcelona, la Fira de Cornellà de Llobregat, la Pista Coberta d'Atletisme de Catalunya a Sabadell, el Pavelló Onze de Setembre de Lleida, el Palau Firal de Girona i un espai pendent de confirmació al Camp de Tarragona.
El Govern ha dissenyat un pla amb tres tipus de punts de vacunació diferents. D'aquests, 443 seran en CAP i annexos, 46 en "punts intermitjos" encara per determinar i sis seran els grans recintes distribuïts arreu del país. El Camp Nou s'hi sumarà més endavant si és necessari i si hi ha prou dosis disponibles per fer una crida "massiva".
L'objectiu del pla de vacunació massiva del Govern és tenir un 30% de la població immunitzada al juny i arribar al 70% a finals de l'estiu. La Generalitat ha assegurat que té capacitat per subministrar mig milió de persones cada setmana.
La presentació del pla de vacunació massiva arriba el mateix dia que el Govern ha descartat aixecar més restriccions coincidint amb la Setmana Santa. El "petit rebrot", en paraules de la portaveu Meritxell Budó, detectat en les xifres de contagis fa que la divisa del Govern sigui la de la "prudència". Les actuals restriccions caduquen el 29 de març, i el més probable és que es prorroguin sense donar més aire als sectors afectats.
Hi haurà ampliació.
[plantillacoronavirus]
El Pavelló Onze de Setembre de Lleida, un dels punts de vacunació massiva de Catalunya
Salut valora incorporar el Camp Nou al pla si la quantitat de dosis disponibles ho permet
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de març de 2021 a
les 18:50
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 13 i 14 de juny
-
Societat La Generalitat obre la consulta pública per impulsar la creació del Parc Natural del Montsec
-
Societat
Doctor Prats serà el cap de cartell de l’Aquelarre 2026 de Cervera
-
Societat
FiraTàrrega 2026 reunirà 57 espectacles i reivindicarà el teatre com a espai de trobada
-
Societat
Lleida posa en línia el Fons Ricard Viñes amb un miler de documents consultables
-
Societat
La plantilla de Correus de Balaguer denuncia la manca de personal i alerta del deteriorament del servei
