La presidenta del PP de Lleida, Marisa Xandri, ha qualificat d'"inacceptable" que es vinculi l'aplicació de l'article 155 de la Constitució amb la no implementació de mesures de seguretat per als agents rurals.
Respon d'aquesta manera a les declaracions que va fer a l'ACN el director general del cos, Marc Costa, que va assegurar que l'aturada que ha suposat la intervenció de la Generalitat ha retardat aspectes com l'aprovació del nou reglament d'armes, l'arribada d'armilles, manilles i defenses extensibles o la convocatòria de 50 places de subinspector. Segons Xandri, que la passada legislatura presidia la comissió d'Agricultura del Parlament, si no s'ha avançat en la protecció dels efectius és perquè "l'executiu de Puigdemont estava ocupat amb altres coses" i perquè no eren una prioritat per a la consellera d'Agricultura destituïda Meritxell Serret.
En aquest sentit, insta el director general dels Agents Rurals a "fer pública la documentació que acrediti que la senyora Serret va tramitar degudament aquests assumptes abans de fugir a Brussel·les".
La presidenta del PP de Lleida també destaca que Marc Costa va tenir una estreta relació amb l'ANC com a responsable de la comissió jurídica de l'entitat independentista i afegeix que "quan es consulta la seva biografia s'entenen perfectament moltes coses".
El PP culpa la Generalitat i no el 155 de la no implementació de mesures de seguretat per als Agents Rurals
Marisa Xandri respon al director general del cos, Marc Costa, que si no s'ha avançat en la protecció dels efectius és perquè "l'executiu de Puigdemont estava ocupat amb altres coses"
ARA A PORTADA
-
L'asfíxia del petit comerç: el sector sacrifica el seu marge per frenar la crisi energètica Àlvar Llobet i Sotelo
-
Escac al camp català: el conflicte al Pròxim Orient dispara els costos de producció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Diversificació i innovació: la recepta de la maquinària agrícola per superar Trump Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
«Salaris de privada per a una gestió pública»: les residències Balàfia es rebel·len contra l'asfíxia laboral Redacció
Publicat el
20 de gener de 2018 a
les 00:00
Actualitzat el
20 de gener de 2018 a les
00:07
Et pot interessar
-
Societat
Salut i la Paeria planifiquen l’ampliació del CAP Balàfia per pal·liar la manca d’espai
-
Societat
L’Escola Minerva de Lleida també suspèn sortides i activitats familiars com a mesura de protesta
-
Societat
Desallotgen un campament il·legal que hi havia en un dels accessos a Lleida
-
Societat
La Noguera instaura un guardó de Memòria Democràtica en record de Clàudia Pérez Álvaro
-
Societat
L'Arnau de Vilanova, pioner en l'anàlisi de l'impacte ambiental en la salut infantil
-
Societat
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants
