El projecte de la Hisenda catalana, una de les principals estructures d'estat que pretén crear el Govern de la Generalitat, s'explicarà aquest divendres a la sala d'acte de Balaguer en el marc de la presenta del llibre "Una hisenda a la catalana" de Joan Iglesias.
L'autor, exinspector d'Hisenda i jurista, és actualment un dels assessors de l'executiu català sobre el nou model d'administració tributària de Catalunya. En aquest llibre, Iglesias recull les seves principals línies de treball i els models que es prenen com a referència per crear aquest nou ens. L'acte està organitzat per la plataforma Sobirania i Justícia i començarà 2/4 de 8 del vespre.
El projecte de la Hisenda catalana es presenta a Balaguer
Societat
Joan Iglesias, assessor del Govern de la Generalitat, exposarà les línies mestres d'aquest procés de creació de la nova administració tributària a partir de 2/4 de 8 del vespre a la sala d'actes de l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’abril de 2015 a
les 23:51
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen per extingir un foc a l’abocador de Tàrrega
-
Societat
La Transsegre davant d’un canvi d’època
-
Societat
La Transsegre suspèn les dues baixades per l’extrem risc d’incendi
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 189 km/h a la C-14, a l'Alt Urgell
-
Societat
La Transsegre denuncia el robatori de senyals i alerta que la prova podria no celebrar-se
-
Societat
Els Mossos identifiquen la dona trobada morta el 3 de juny al Segre
