Artur Segarra Príncep, un barceloní de 37 anys, és el principal sospitós de l'assassinat de l'empresari de l'Albi David Bernat a Bangkok, el cos del qual va ser trobat esquarterat al riu Chao Phraya, de la capital tailandesa. Es dóna el cas que Artur Segarra va ser número 20 a la llista que PxC va presentar a les eleccions de 2007 per Manresa, quan la formació racista va aconseguir fer entrar un regidor a l'Ajuntament, el seu cap de llista Xavier Arcas.
La policia tailandesa ha distribuït fotografies d'Artur Segarra i s'ha mostrat convençuda que no ha sortit del país, ja que han pogut identificar dues retirades d'efectiu fetes amb la targeta en caixers automàtics encara dins del país.
La policia encara no té clar quin és el grau d'implicació de Segarra amb el cas. Pot ser-ne l'autor intel·lectual, darrere d'un complit per segrestar, extorsionat i matar l'empresari lleidatà o, només l'assassí material. Junt a Segarra, la policia investiga la relació de deu tailandesos amb el cas que haurien actuat com a còmplices del barceloní.
La policia ha trobat dues transferències d'un total de 37 milions de Bahts (uns 950.000 euros) del compte bancari del mort al compte de Singapur del sospitós.
Artur Segarra està relacionat amb una trentena d'empreses catalanes, principalment de disseny amb noves tecnologies i de promocions immobiliàries, com a administrador, apoderat o representant. Algunes d'elles amb el camp de treball en estats asiàtics.
Les primeres restes de la víctima van ser trobats dissabte al riu Chao Phraya; en els dies posteriors han anat apareixent més parts del cadàver de forma disseminada.
El sospitós de l'assassinat de Bangkok havia estat candidat per PxC a Manresa
La policia tailandesa distribueix fotografies d'Artur Segarra Príncep com a presumpte autor intel·lectual o material del segrest, extorsió i mort de l'empresari lleidatà David Bernat
Ara a portada
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida Redacció
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida Redacció
-
Publicat el 05 de febrer de 2016 a les 22:29
Et pot interessar
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada
-
Societat La CHE destina mig milió d’euros a reparar la presa de Rialb
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida