El Govern ha destituït el director de l'Aeroport de Lleida-Alguaire, Alberto López, i convocarà un concurs públic per substituir-lo en el càrrec. El Departament de Territori i Sostenibilitat li va comunicar el passat 27 de juliol per motius que no han transcendit.
L'actual directora de l'Aeroport d'Andorra-La Seu assumirà el càrrec de manera interina. Alberto López, enginyer aeronàutic, exercia en el càrrec des de la posada en marxa de la infraestructura i va participar des del principi en el disseny i construcció de l’aeroport.
El Govern destitueix el director de l'Aeroport Lleida-Alguaire
Cristina Pastor, directora de l'Aeroport d'Andorra-La Seu, assumeix el càrrec de manera interina
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 03 d’agost de 2016 a les 18:57
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
