Els Bombrers de la Generalitat han rebut 25 avisos per pluja entre les dues del migdia i les tres de la tarda, majoritàriament per caiguda d'arbres i situats a la demarcació de Ponent.
En concret, dels 25 avisos 11 han estat a la Regió d'Emergències Lleida, 9 a la de les Terres de l'Ebre i 5 a la de Tarragona.
Del total, només 14 han requerit sortida de Parc i la resta s'han atès des de les respectives sales de control. A banda de les caigudes d'arbres i branques, els Bombers indiquen que també s'ha hagut d'actuar en algunes petites inundacions de baixos.
Els Bombers reben una desena d'avisos per les pluges a Lleida
En tot Catalunya han atès 25 alertes per les tempestes
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juny de 2021 a les 17:29
Actualitzat el 17 de juny de 2021 a les 17:33
Et pot interessar
-
Societat
El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
-
Societat
Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
-
Societat
Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
-
Societat
Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
-
Societat
Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
-
Societat
La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions
