Hi ha una cosa que està fora de tot dubte; la professionalitat dels joves jugadors del Lleida Esportiu. No han cobrat ni un euro en tota la temporada i han continuat compromesos i sense crear cap polèmica tot i les ganes que en tenen molts d’ells. Han preferit callar i esperar, i fan bé. Algun dia parlaran per denunciar els incompliments dels propietaris del club, però el coratge que demostren a cada partit mereix una benevolència si, a vegades, no ensenyen els nivells es reclamen a un club com el Lleida Esportiu. L’equip ha empatat contra el líder, el Terol, en un partit que podia haver guanyat.
Com a desgreuge, cal pensar que els que manen l’entitat encara han demostrat menys nivell. Aquest diumenge al Camp d’Esports, ni han aparegut per la llotja en el que és una actitud de menyspreu cap a jugadors i afició.
[noticia]45234[/noticia]
L’entrenador del Lleida Esportiu, Gabri Garcia, es mossega la llengua cada cop que compareix a la sala de premsa. Com fan molts jugadors, el tècnic no vol dir tot el que pensa perquè provocaria un incendi que no convé, almenys ara. Tot i això, l’entrenador lamenta haver fitxat pel Lleida vistos tots els problemes que arrossega l’entitat, inclòs el de pagaments a futbolistes. Ho va començar a dir un dia i després va aturar-se: “Si haguéssim sabut què passava…”. Se li va entendre tot.
És un tècnic d’un club de futbol ruïnós i mal gestionat pels propietaris. Ha firmat per quatre temporades i, a hores d’ara, ja es poden revelar dos episodis futurs; Gabri no completarà el seu contracte i marxarà del Lleida Esportiu sense cobrar tot el que està signat.
Els jugadors del Lleida tenen un mèrit impagable
Societat
Els membres de la plantilla callen i competeixen bé en un clima de tensió pels impagaments
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
17 d’octubre de 2021 a
les 18:14
Actualitzat el
17 d’octubre de 2021 a les
19:14
Et pot interessar
-
Societat
Controlat l'incendi a la Noguera que ha afectat 15 hectàrees
-
Societat
Ponent lidera el repunt de la natalitat: els naixements creixen un 1,8%
-
Societat
La calor fa créixer la pera llimonera i avança la collita a Lleida
-
Societat L’ús del busca a Lleida no es debatrà fins al setembre
-
Societat
L'Hostal Nou ja escalfa motors per la Festa Major
-
Societat
L’aeroport d'Alguaire construeix el segon hangar més gran de Catalunya
