Els Mossos d'Esquadra han localitzat dos germans menors d'edat tutelats per la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (DGAIA) després que la seva família no els retornés al seu centre d'acollida de Lleida, segons ha avançat el diari Segre i ha confirmat l'ACN.
Aquest divendres, la policia catalana va rebre un avís que tots dos es trobaven amb la seva mare en un supermercat del carrer Lluís Companys. Els dos menors han reingressat als seus respectius centres després d'estar tres mesos en parador desconegut, mentre que un altre germà, de 15 anys, també va ser localitzat fa uns dies.
D'altra banda, els agents continuen buscant els quatre menors d'edat, d'entre 4 i 11 anys, que la seva mare s'hauria emportat d'un centre de Raimat (Segrià). Després de rebre diverses denúncies del no retorn dels menors als seus respectius centres, els Mossos ja investigaven el cas. De fet, la policia sospitava que la mare havia fugit a França amb ells i que canviaven periòdicament de localitats.
Una de les possibilitats que hi ha ara damunt la taula és que hagin fugit a Romania. El pare, detingut a Mollerussa, va quedar en llibertat amb càrrecs després de declarar perquè no va quedar demostrada la seva suposada implicació en els fets.
[plantillavirals]
Els Mossos retornen a la DGAIA dos menors tutelats segrestats per la família
Societat
Mentrestant, la policia catalana continua buscant els quatre nens que la seva mare s'hauria emportat d'un centre de Raimat diumenge passat
ARA A PORTADA
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Successos Dos denunciats per buscar restes de la Guerra Civil amb detectors de metalls a la Noguera Redacció
Publicat el
27 de gener de 2024 a
les 14:52
Actualitzat el
27 de gener de 2024 a les
14:53
Et pot interessar
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat
L’Antares tornarà a obrir les portes a mitjans de setembre després de gairebé dos anys tancat
-
Societat
L'ombra de la polèmica: el tendal del Mercadal, en el punt de mira
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de gaspar de portolà (i V)
