Més de 200 pagesos, ramaders i altres afectats per l'incendi s'han reunit aquest dimarts a la tarda amb el vicepresident del Govern, Pere Aragonès, i la consellera d'Agricultura, Teresa Jordà a Flix (Ribera d'Ebre).
Els agricultors tenen clar que el pla de xoc passa per una línia d'ajuts directes, urgents i a fons perdut i una agilització de la burocràcia. Aragonès i Jordà s'han compromès ha crear una oficina tècnica sobre el terreny que centralitzi les peticions.
"Fora burocràcia i segurament voldrà dir que hem d'enviar pèrits ja, perquè si podem fer-ho en dos setmanes no siguin tres i hem de ser capaços de personalitzar cada cas", ha assegurat la consellera. "Les línies de suport que puguin haver-hi, han de ser amb la menys paperassa possible", ha afegit Aragonès.
Els pagesos afectats pel foc reclamen al Govern ajuts econòmics urgents i a fons perdut
Aragonès i Jordà es comprometen a agilitzar les línies de suport i crear una oficina tècnica que centralitzi les peticions
ARA A PORTADA
-
-
El Pla d’Urgell pica a la porta de la Generalitat: «Prometen món rural, però no contesten el telèfon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Enxampat amb 50 grams de cocaïna d’alta puresa: la Fiscalia li demana 4 anys i mig de presó Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 02 de juliol de 2019 a les 21:22
Et pot interessar
-
Societat Les exportacions lleidatanes baixen un 1,5% entre gener i juliol i es queden en 1.856 milions
-
Societat El Miravisions portarà a debat el fotoperiodista Gilles Favier i honrarà Ricard Garcia Vilanova
-
Societat Almacelles planta cara al macroprojecte de biogàs: “Sense garanties, no hi ha autorització”
-
Societat Descobreixen 4.500 plantes de marihuana enmig d'un bosc del Pallars Jussà
-
Societat Ros Roca obre una macroplanta a Tàrrega amb 25 milions d’inversió i 200 nous llocs de treball
-
Societat La joventut socialista planta cara a l’arribada d’una sala de jocs a la Seu d’Urgell