Els usuaris dels Parcs Naturals hauran de pagar per alguns serveis
Els usuaris dels Parcs Naturals de Catalunya hauran de pagar per utilitzar determinats serveis. El Govern preveu aplicar-ho, per exemple, en l'aparcament o altres usos que suposin un "plus" de personal o de feina, segons ha explicat el conseller d'Agricultura i Medi Natural, Josep Maria Pelegrí en una entrevista a l'ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’agost de 2013 a
les 15:32
Pelegrí ha afegit que en un moment en què l'administració pública té menys diners i cal "ser capaços de tenir ingressos addicionals" que revertiran "directament" sobre els parcs. El departament està valorant en quins serveis es podria aplicar, la fórmula i si se'n podrien crear de nous. Paral·lelament, també preveu ampliar el carnet de boletaire de Poblet a altres zones del país.
Escull Lleida com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
-
Societat
Investiguen el gerent i l’encarregat d’una empresa fructícola de Fraga per maltractar temporers
